But You Know that When the Truth is Told; That You Can get What You Want, or You Can Just get Old

Lycklig!!
För att beskriva vad jag känner mig nu, är det nog det enda som passar. Jag är rakt igenom lycklig. Jag gråter, känner en sån lycka, jag är ung, har hela livet framför mig, jag ser så många möjligheter.. det är bara jag som sätter stopp för hur långt jag vill gå.
 
Jag vill verkligen bara börja leva mitt liv för stunden nu, vara lycklig, vara mig själv, inte bry mig ett skit om vad någon tycker, och framför allt att kunna leva i nuet och bara njuta. Ta tillvara på alla chanser som finns, göra det som gör mig lycklig, satsa högt, drömma. Inte övertänka saker, bara vara helt enkelt. Känna livet, inte tänka över det. Jag vill inte missa en sekund till av mitt liv, jag vill skapa mitt liv från och med nu.
Det är allt du gör nu, alla små saker, alla händelser, som blir dina minnen, och det är det som faktiskt är ditt liv. Jag kan tänka, oj, jag borde tagit tillvara mer på tiden under min uppväxt.. men då kommer jag ingenstans. Nu vill jag ta tillvara på det jag har nu, så att jag kan vakna när jag är 30 och veta att jag har skapat och använt den tid jag har haft. Mitt liv är inte slut; det har ju bara börjat(:
 
jag vill vara säker och lycklig i mig själv, utan att bry mig om vad någon tycker, jag vill älska och känna kärlek, bry mig om familj och vänner. Jag känner mig så lycklig, och från och med nu är det allt jag vill vara.
 
 
 

Comment here: