Det är nåt som händer när man skrapar på ytan av vad vi byggt och rivit ner.

Ny blogg, fotografering med Lena och avkoppling, DET är dagens tre punkter.
 
Då jag vill hålla på med mer mode, startar jag snart en ny blogg, parallellt med denna. Bloggen heter minousette och finns på www.minousette.blogg.se. Tillsammans med en tjej som heter Lena (ni hittar hennes underbara blogg på www.lenasvanberg.blogg.se) kommer det bli mer modebilder med främst henne som fotograf (och ibland min syster). Så håll utkik så ska den snart komma igång med relativt regelbundna uppdateringar!!
 
Idag fotade jag och Lena tillsammans alltså, kallt men mysigt väder. Hon är en mycket duktig fotograf!! Kul att äntligen ta lite bilder på mode och kläder. Annars idag är det bara avkoppling som gäller.
 
Men nu ska jag snart ta mig ett avkopplande fotbad och försöka få ordning på min andra blogg som jag förhoppningsvis kan börja uppdatera redan idag! Puss på er denna mulna vårdag.
 
 

Comment here: