And I just can't get enough, I just can't get enough.

Sååå, jag tänkte börja skriva igen. Skriva om sådant som berör mig, om sådant som får mig att le, skratta, gråta och ja, beröra mig. Jag vill skriva om saker som man inte pratar om, om saker som man faktiskt pratar om, om detlajerna i vardagen som ingen ser, det komiska, sorgliga eller förvirrande i alla händelser vi går igenom dagligen och mycket mer. Inte nödvändigtvis mer skrivande dock; inte mer text - mer bra text.
 
Det är alltså här jag kommer vrida och vända på de situationer jag möter i mitt liv (det blir lite mode också!). Jag kommer att skriva och berätta om mina framtidsplaner och hur jag försöker hitta min väg och plats i livet. Hoppas du finner något av det intressant, att du blir berörd och kan koppla saker till ditt eget liv!
 
 

Kommentarer:

1 Lena:

skriven

Vad kul, ser fram emot att läsa här! :*

Comment here: