Don't dream it, be it

 
Avskedsmiddagen igår för min syster.. Min lilla syster Felicia ska ut i vida världen i en hel månad! Haha för mig är det länge.. Så tillsammans med vår vackra mamma gick vi ut och åt och gick på bio för att säga hej då.
 
Jag åt en vegetarisk burgare gjord på qourn, jättegod faktiskt, tillsammans med en virgin pina colada, såå gott! Och de andra tog en pizza och delade på den. Vi såg den nya ice age sen, typ den enda vi kunde tänka oss som gick den tiden, men den var sådär faktiskt :/ jag somnade i 30 min haha, bättre lycka nästa gång!
 
När jag sagt hej då till dem, gick jag vidare och mötte upp Maikel och hans vän för ett glas vin, hade trevligt en stund innan vi åkte hem.
 
Lyckad kväll, kul att få spendera tid med familjen och saknar redan mitt lilla hjärta, hoppas du får det bra puss!! :)
 

Comment here: